Activitats

La Fundació realitza confecció de polseres i collarets per recaptar fons, per dur a terme el seu objecte social, en diversos espais com:

• Festa de Nadal del Liceu Francès
  • Festa de fi de curs del Liceu Francès
  • Sant Jordi
  • Reial Club de Tennis de Barcelona - Trofeu Comte Godó
  • Mercats
  • Etc

Pulseres Sara

Pulseres Fundación Sara - model 1Pulseres Fundación Sara - model 2Pulseres Fundación Sara - model 3Pulseres Fundación Sara - model 4Pulseres Fundación Sara - model 5Pulseres Fundación Sara - model 6

Concerts:

Concierto SolidarioConcert Solidari a càrrec del grup musical PORFIN VIERNES, per tal de recaptar fons.
Es va celebrar el la Sala Luz de Gas, el 28 de novembre del 2012.

Porfin ViernesConcierto Porfin ViernesGrupo musical Porfin Viernes

Venda de llibres:

Sara. L’amour, l’amitié, l’absence

Aquest llibre és un recull de textos colpidors que ens parlen de l'amor, l'amistat i l'absència, i que han estat escrits pels amics de la Sara. Gràcies a ells, des de la Fundació ens hem animat a celebrar cada any un concurs literari per als joves del Liceu Francès de Barcelona. La millor manera de fer-vos arribar els textos és publicant aquest llibre que teniu a les mans.

El preu és de 15 euros, destinats íntegrament a la Fundació.

Si vols col•laborar comprant un exemplar, envieu-nos un mail a info@fundacionsarasanchezcoma.org
o bé sol•licita-ho trucant al 93 217 97 41 / 629 74 33 30
GRÀCIES