La història de Sara

Sara Sánchez Coma
Sara
va néixer el 2 de junio de 1995 a Barcelona.

Va ser alumna del Liceu Francès de Barcelona des dels tres anys. Abans havia assistit al parvulari Taviana.

Va estudiar anglès al British Council de Barcelona des de l'edat de sis anys.

Dibuix nen llegint

Familia SaraSara
Va viatjar amb la seva família a diverses destinacions i va passar els estius a Riudarenes i Llafranc (Girona), gaudint també d'estades a Anglaterra i Suïssa.

A l'hivern practicava esquí a Font Romeu (França).

dibuixos

Sara Sánchez Coma
Li agradaven molt els esports; practicava tennis al Club de Tennis Barcino de Barcelona i al Club de Tennis Llafranc, esquí al Club de Ski de Font Romeu, i vela al Centre Municipal de Vela de Barcelona i al Club Nàutic de Llafranc.
També li agradava molt la equitació, que practicava ocasionalment a Begur.

Era molt aficionada al piano; el practicava amb regularitat a casa seva, amb una professora particular.

Va rebre la primera comunió el 16 de maig de 2004 i va ser confirmada el 21 de maig de 2006, sempre a la Parròquia de Sant Ildefons, a Barcelona. Assistia a les trobades de "Batec", el grup d'adolescents de la Parròquia.

familia SaraSara Sánchezsara_64_1

Va morir en un tràgic accident el 28 d'abril de 2009, a l'edat de 13 anys.

Va ser molt bona persona, va tenir molts amics i va fer molt feliços als seus pares i a tota la seva família.

No t'oblidarem

Veure totes les fotos Veure videos