Concurs literari

Cada any, durant el mes d'abril, la Fundació organitza un concurs literari entre els alumnes de

• Sixième
  • Quatrième
  • Seconde

El concurs consisteix:

• Redacció: en prosa, o poesia
  • Idioma: en castellà, català o francès
  • Tema: elegit pel patronat
  • Extensió: mínima de dues pàgines a doble espai i màxima de cinc pàgines a doble espai, o un màxim de tres poemes, sense extensió mínima o màxima.

Hi ha un premi per cada idioma en cada curs, de manera que hi ha un total de nou premis.

Els aspirants al premi han d'enviar les seves produccions a info@fundacionsarasanchezcoma.org

El jurat estarà format pels Patrons de la Fundació així com per diversos professors del Liceu Francès.
Els premis consistiran en bons de 100 euros bescanviables per llibres i es donaran a conèixer en un esdeveniment organitzat a la Salle Dravet durant el mes d'abril de cada any.
Un sorteig d'1 setmana de colònies del British Summer entre els guanyadors.
Lots de llibres i material
Sorteig d'entrades a Port Aventura i Tibidabo

Concurs literari