Agraïments

La Fundación Sara Sánchez Coma agraeix profundament a totes aquelles empreses i persones que sense ànim de lucre col•laboren dia a dia perquè aquest projecte pugui seguir endavant.

Gràcies a professors, familiars, amics, amics d'amics, tots i cada un d'ells que estan posant el seu granet de sorra en aquest projecte.

En molts llocs del món gràcies a vosaltres la fundació està present. Des del Japó, Londres, París, Madrid, Estats Units .... fins als racons més propers a Barcelona; Vic, Canet de Mar, Puigcerdà, Llafranc ...

Alguns dels nostres COL•LABORADORS